Известие

Collapse
No announcement yet.

губи ток

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и моя е алпайн и ми пада за 2 дена акумулатора. като ида на жичкажия и ми казват, че не е от магнета щото бил хубав. ще дам да го вържат да работи само на контакт ако някога ми обърнат внимание тия заети жичкажии
    JTD 105+

    Comment


    • #17
      от него е
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        мерси колега ште пробвам катобимам време

        Comment


        • #19
          Аз съм с оригинално вграденото Сони с касетка .При свален панел и неактивирана аларма ми дава консумация 23,5 mA .Това нормално ли е или е много ,с поставен панел не съм мерил ?
          145 1.6 TS 1998 г.

          Comment


          • #20
            До 50мА е допустимо. Нямаш проблем.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              БЛАГОДАРЯ !
              145 1.6 TS 1998 г.

              Comment


              • #22
                направих си магнета да не ползва ток като е загасена колата. консумацията падна от 0.07 на 0.02. незнам дъли е много или малко, но колата вече пали много здраво. толко години се мъчих с тва палене, а то кво било да го ева
                JTD 105+

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                  направих си магнета да не ползва ток като е загасена колата. консумацията падна от 0.07 на 0.02. незнам дъли е много или малко, но колата вече пали много здраво. толко години се мъчих с тва палене, а то кво било да го ева
                  Пише се : да го еба!
                  Типичен случай!
                  Правилото гласи: да е под 50 мА
                  При тебе от 70 мА си го свалил на 20мА/
                  Нищо на пръв поглед, но във времето е възможно да направи проблем!
                  Та като мерим с мултицета, нека и четем правилно!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X